“La bona gestió dels documents i la informació
és fonamental per al bon funcionament de les organitzacions, perquè facilita
les seves activitats de negoci i serveix per a base per a la prestació eficient
dels seus serveis”
El mòdul 09 estableix els principis necessaris
i requeriments funcionals per als sistemes de gestió digitals amb l’objectiu de
descriure processos i requeriments per identificar i gestionar documents en
sistemes de gestió de documents digitals; definir condicions per a les
funcionalitats de gestió de documents per tal que s’incloguin en les
especificacions de disseny en el moment de muntar, actualitzar o encarregar
programari de sistemes de gestió de documents digitals; influir en eles
requeriments funcionals de gestió de documents en el moment de triar sistemes
de gestió de documents digitals disponibles en el mercat i revisar les
funcionalitats de gestió de documents o avaluar el seu compliment per part dels sistemes de
gestió de documents digitals.
És un mòdul excel·lent que requereix una
lectura atenta, més aviat, un estudi
pausat per poder aprofitar tot el seu
contingut.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada